Here we go again! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

15 November 2014 | Nederland, Roosendaal

Jaja daar gaan we weer. Klaar om de derde reis van me leven te gaan maken. Morgen vertrek ik met me rugzakje naar Nieuw-Zeeland, land van de Kiwi's, Maori en de All Blacks. Na maanden voorbereidingen, aftellen, hard werken en tussendoor nog even afstuderen is het moment eindelijk daar. Gisteren een onvergetelijk avond gehad met mijn vrienden. Een woord geweldig!
Morgen om 12.45 ga ik dan vliegend naar de andere kant van de wereld. Best heftig en spannend! Na 11 uur vliegen heb ik een tussenlanding in Hong Kong waar ik dan 24 uur heb om te stad te bekijken. Dan vlieg ik weer 11 uur door naar Auckland. Daar heb ik de eerste drie nachten in een hostel geboekt. en dan....zien we wel ;-)
Eerst in ieder geval een NZ bsn nummer aanvragen en een bankrekening openen, dan op zoek naar werk! ik hoop in de regio Auckland om zo die stad te leren kennen. En vanuit Auckland wat gebieden eromheen te bezoeken. Dat is voorlopig het plan, maar plannen zijn er om gewijzigd te worden dus wie weet loopt het helemaal anders, en dat is dan ook een van mijn streven deze reis; pluk de dag! Genieten van alles wat er gebeurt, leuke mensen leren kennen en dit geweldige land ontdekken. Experience of a lifetime!
Ik zag een quote voorbij komen op internet die ik fantastisch vind passen:
We travel to explore, to learn and to understand, not only the world around us, but ourselves. We search to comprehend what defines, motivates and inspires us.

Met deze zinnen stap ik morgen in het vliegtuig..
Love, El

  • 15 November 2014 - 16:16

    Ria Oosterom:

    Eldrid wij wensen jou een hele mooie reis en dat je er maar van genieten mag zoals op mijn kaartje geef ik je heel veel lieve en warme knuffels mee veel plezier daar tot horens dikke kus van mij ook hoor ik de verhalen wel van jou en evt. van je ouders pas goed op je zelf xxx Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 26948

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: