4 maanden NZ: hard werken & happy - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu 4 maanden NZ: hard werken & happy - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

4 maanden NZ: hard werken & happy

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

27 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Paihia

Hier weer een verslag uit NZ, het is even geleden maar des te meer heb ik nu te vertellen ;).
Inmiddels ben ik 4 maanden in NZ en specifieker in het plaatsje Russell. En ook werk ik nog steeds bij de The Duke of Marlborough. Alles bijelkaar zijn dit een paar super maanden geweest. Heel hard werken met gezellig collega's in een van mooiste omgevingen. Op dit moment schrijf ik dit verslag op het strand in long Beach. Lekker genieten van een vrije dag met een koud Heineken ;).
De afgelopen maanden was ik vooral gefocust op me werk. Weken van 55 uur waren eerder regel dan uitzondering. Maar ik genoot ervan. Daarnaast is het ook prima te doen als je leuke collega's van de hele wereld om je heen hebt. Sommige waarmee ik echt vrienden geworden ben. Ik heb een aantal slaapplaatsen in de wereld erbij ;) ook bevriend geworden met een aantal lokale mensen, dat is toch het kleine dorp idee. Zij zijn blij met nieuwe gezichten, wij met lokale mensen die ons verwelkomen. Zo is er bijvoorbeeld ook maar 1 pub waar je savonds een biertje kan doen, en daar kom je dan ook veel van dezelfde gezichten tegen. De mijne ook inmiddels hahaha ;).
Maar of ik nog meer gedaan heb werken en drinken, euhm ja gelukkig wel haha.
Ik ben een dag naar urupukapuka eiland geweest. Dat is ongeveer een half uurtje varen hiervandaan. Een van de grootste eilandjes in de bay of islands, hoe dit gebied wordt genoemd. Het is een klein natuurreservaat waar je lekker kan wandelen, op strand zitten en prachtig natuurschoon kan bewonderen. Ook prachtige uitzichten over de bay. Ik ben daar samen met drie collega's naartoe gegaan en het was fantastisch. Super weer en we hebben er een super dag van gemaakt. Genoten van uitzichten en alles.
Ik ben ook een dag naar een wijngaard hier in de buurt geweest, heel leuk en interssant! Lekker wijntjes proeven met hapjes, jam!
Verder mijn vrije dagen opgevuld met dagjes op ht strand en relaxen. Inmiddels zijn mijn laatste drie weken hier aangebroken en ga ik wat meer uitstapjes plannen. Genieten zoveel als maar kan. Daarna vertrek ik uit Russell en wordt het tijd om echt te gaan reizen. Eerst ga ik een weekje naar Tasmanië, Australië waar een kennis van mij woont. Daarna terug naar NZ en gaan we de boel eens verkennen. Ik kijk er serieus naar uit!! Ik voel me goed en kan niet wachten meer van dit fantastische land te zien! Meer updates dan :)

Love el.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 26925

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: