Nog maar 4 maanden.... - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Nog maar 4 maanden.... - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 maanden....

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

02 Juni 2009 | Nederland, Roosendaal

Hoi allemaal,

Nou nog maar 4 maanden.. time really flies!! kheb echt het gevoel dat het nog over een jaar is ofzo! ik moet nog een visum regelen, en me laatse vaccinatie halen. Voorderest ben ik nu bezig met dde laatste examens en weet ik dat ik op 15 augustus een informatie bijeenkomst heb van EF, de organisatie waarmee ik ga. In LA zal ik me hoofdzakelijk bezighouden met perfect engels leren, van het weer genieten (tja als je daar toch zit =P), cultuur leren kennen en natuurlijk nieuwe mensen ontmoeten!! Ik verblijf in een appartementen complex van EF samen met alle andere studenten van deze school, die kunnen overal ter wereld vandaan komen. ben erg benieuwd wie mijn kamergenoot wordt. Gelukkig ben ik niet alleen, Mijn vriendin rozely gaat ook!!=D zij heeft me met dit hele idee aangestoken haha, het is altijd fijn om iemand in je omgeving te hebben die je kent.

Wat ik nu al iig ook zeg is dat mijn lieve schat echt zal missen in LA...dat ik super veel van hem hou en super vind dat hij me steunt!!<3
Laat een berichtje achter! altijd leuk =)

Liefs, Eldrid

  • 03 Juni 2009 - 15:53

    Sanneke:

    Supervet dat je naar LA gaat, veel plezier!

  • 21 Juni 2009 - 15:44

    Lotte:

    Meisje ik ga je zo missen he! Maaar we hadden afgesproken dat ik jullie kom opzoeken he!:D Much love for you(L)

  • 29 Juni 2009 - 18:14

    Jorrith:

    Ik steun je zeker beauty! love you so much..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 26916

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: