finally... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu finally... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

finally...

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

17 Januari 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Allereerst voor iedereen, een geukkig, gezond en voorspoedig 2010!!

het is weer even geleden met mijn laatste blog maar ach, hey het was vakantie! beter laat dan nooit zullen we maar zeggen

ik denk dat ik kan beginnen met de dag dat mijn lieve schat eindelijk naar amerika kwam!! =) die dag ging alles behalve vlekkeloos..in europa was er soort nieuwe ijstijd aangebroken ( iets waar jullie thuis waarschijnlijk alles van weten..) en dat had dus behoorlijke invloeden op het vliegverkeer, dat was te merken, want ik kreeg dus al een dag van te voren een smsje van Joor dat zijn vlucht naar londen gecancelled was, dus ook zijn transfer naar LA kon hij vergeten, gelukkig kreeg ik na een tijdje tehoren dat ze andere vluchten hadden, ook die gingen natuurlijk nie zoals ze hoorde te gaan..in ieder geval uiteindelijk na een hoop gedoe kwamen ze aan in La, roos en ik waren behoorlijk optijd naar LAX gegaan, ik had van joor te horen gekregen dat ze met american airlines vlogen, voorderest geen vluchtnummer, en nou is LAX nie zon klein vliegveld, arrival hallen zijn daar per vliegmaatschappij, dus je moet wel bij de goeie staan, dat stonden roos en ik dus nie, dus ff snel gebeld, bleken ze met united airlines te vliegen..
nou dacht ik dat dat bij terminal 1 was, dus wij 15 min behoorlijk hard gelopen...daar was het dus nie...foutje zullen we maar zeggen!
dus we gingen een shuttle bus in, bleek dat het terminal 7 te zijn...helemaal aan het einde..
uieindelijk hebben joor en mar op ons gewacht..maar het moment dat ik joor weer zag was onbeschrijfelijk..zeker iets wat voor altijd in mijn geheugen zal zijn..<3 we hebben ze maar meteen introduceert met de beste burgers van california! van in 'n out burger! die bevielen ook wel!

de rest van die week bestond uit mooie plekken van LA bekijken zoals venice beach,santa monica,Hollywood, The Grove en Malibu! we zijn ook nog een keer naar Seaworld gegaan =) maar soms ook het een en ander bespreken, want toch, 3 maanden elkaar niet zien was wennen voor ons beiden, en dat ging ook niet altijd geheel vlekkeloos maar het belangrijkste is dat wij hier vn leren en ook zijn we hierdoor dichter bijelkaar gaan staan, ervaringen die belangrijk zijn in het leven!

een week later op zondag kwam dan eindelijk mijn familie aan in LA!
was echt super om ze weer te zien =)
maandag en dinsdag Wat van LA gezien, en woensdag gingen we met zijn alle onze ford bus in om richting Las Vegas te gaan!!! dat was echt heel gaaf, ook omdat we er met oud en nieuw ware was het heel gaaf! de 8 grootste hotels in Vegas stoken vuurwerk af! was echt super om te zien! we hebben het vanuit onze hotelkamer bekeken, we zaten op de 30ste verdieping dus dat ws echt mooi! ook ''The Strip'' was helemaal afgezet! er waren super veel mensen op straat!! op nieuwjaardag wilde we iets speciaals gaan doen dus zijn we naar de jersey boys gegaan! een musical over de Four Seasons! echt super leuk was dat!! je gaat gewoon uit jezelf meezingen!
zaterdag was het dan tijd voor de verjaardag voor me broer!! jaja 22 lentes jong, het was ook de dag dat we weer terug richting LA gingen, dat ging qua verkeersdrukte wat soepeler dan de heenweg!
eenmaal aangekomen hebben we rustig aan gedaan en gegeten bij het restaurant van het hotel.
die zondag was toch een dag waar ik niet echt naar uitkeek, want ze gingen weer met zijn vieren richting nederland, echt jammer want een week hier is eigenlijk gewoon te kort!
met joor bn ik met ze meegereden naar LAX, daar hebben we afscheid genomen, dit keer voor niet zo heel lang, ik kom over 2 maanden alweer richting Nederland!
maar toch afscheid nemen is nooit makkelijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 26916

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: