Just a great week! <3 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Just a great week! <3 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Just a great week! <3

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

19 Januari 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

nadat mijn ouders, de chihuahua hater en lieve shelby waren vertrokken ben ik met mijn schat richting hetzelfde autoverhuur bedrijf als waar we de fordbus en de crysler 300 van de eerste week vandaan hadden, we hebben toen voor de rest van de week een auto gehuurd, we hebben de nieuwe ford focus gehuurd, echt een leuke auto!
en toch kom je er dan ook achter dat je echt wel een auto nodig hebt in Los Angeles!
we hebben die week weer veel leuke dingen gezien,samen met roos zijn we naar verschillende plekken gegaan zoals venice beach, malibu en we zijn ook nog gaan whalewatchen! hebben we een vinvis gezien van heel dichtbij! echt een bijzondere ervaring!
donderdag hebben joor en ik vrij gehouden zodat we samen konden genietn van de laatste dag, ook heb ik nog een pakketje opgestuurd richting me oom, tante en de kids!
voorderest hebben we rustig aan gedaan en vooral genoten

die vrijdag was een dag waar joor en ik totaal niet naar uitkeken, joor moest namelijk weer richting nederland vertrekken...nooit gedacht dat 3 weken zo snel voorbij kon gaan..afscheid was emotioneel, alles om je heen kan even niks meer schelen, Gelukkig zien we elkaar weer sneller dan de periode hiervoor!
nadat jorrith naar zijn gate vertrok zijn roos en ik de bus ingestapt richting roos der huis, die ik voor het eerst in 4 maanden zag! een van de katten mocht mij al heel graag, die sprong meteen op me schoot toen ik net 10 sec zat, en ze wilde duidelijk geaaid worden want gebeurde dat niet kreeg ik heel simpel een paar tanden in mijn handen! ook Zoë de hond was er, het ras was voor roos niet helemaal bekend maar de vorm lijkt zeg maar op een labrador, alleen heeft Zoë een hele mooie aparte kleur, ze lijkt een beetje op mijn floris, ze zowat alles voor eten! toch voelde het weer fijn om eventjes een hond om me heen te hbben! roos en ik besloten die avond naar de film te gaan, en aangezien Sherlock Holmes erg in de smaak viel gingen we die zien, en ja het is gewoon een geniale film!
aangezien Scott ons had gevraagd om mee te gaan op een LA city tour van de nieuwe studenten is roos bij mij blijven slapen, we moesten om 10 uur namelijk op school zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 26905

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: