Welcome in The goddamme United States of America!! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Welcome in The goddamme United States of America!! - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Welcome in The goddamme United States of America!!

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

31 Maart 2010 | Verenigde Staten, Tarrytown

De volgende ochtend moest ik om 10 uur in Rita hall zijn voor de introductie, Rita hall is het gebouw waar ze de cafetaria hebben,computers, kantoren van personeel, bioscoop zaaltje,wat banken en het belangrijkste, gratis WIFI.
we moesten bij het bioscoop zaaltje zijn, die ook gebruikt word als lecture hall en dus ook om introducties te geven. Er waren ongeveer 20 mensen, al snel hoorde ik dat er ook nog een Nederlander in de zaal zat, Vivienne, en die naam kwam me bekend voor, dat was dus het meisje waar ik gister op moest wachten op JFK en die we dus niet konden vinden, ze vertelde dat haar stoel dus overboekt was en een vlucht later moest pakken, en op JFK kreeg ze ook nog te horen dat haar koffers hier niet waren aangekomen..
toch fijn om iemand te ontmoeten die ook net hier is aangekomen.
Na een paar uur van EF geleuter over attandance en wat je wel en vooral niet mag doen gingen we even lunchen, voor het eerst dat ik de cafetaria inging, nou en die is groter dan de EF LA school!!
en het eten is eigenlijk prima te doen, ze hebben een beetje vanalles en het verschilt per dag.
ook hebben ze een salade bar en een mevrouw die broodjes staat te beleggen dus dat is allemaal prima!

De bedoeling daarna zou eigenlijk zijn dat we met de activiteiten coordinator naar Manhattan zouden gaan, maar helaas vanwege de regen had ze dit uitgesteld naar vrijdag..dus hadden we ineens een middag vrij, die hebben we maar besteed met skype en mijn kamer een beetje opruimen.
die avond maar weer lekker vroeg naar bed gegaan voor mijn eerste schooldag.

Ik heb die dag een heel relaxt rooster, om half 9 level class ( oja ben lekker een level hoger gegaan woehoo) van Deborah Metzger, ja klinkt europees, dat is het ook,ze is deels Iers/Duits ofzo..
Maar wat me het meeste opvalt is dat ik in een hele kleine klas zit! in totaal zijn we dus met zijn tweeën, ik en nog een meisje uit spanje, achteraf blijkt ze dus geen meisje, ze liet al weten dat ze de 30 gepasseerd is..dusja het voordeel is dat Deborah de klas helemaal naar onze wens indeelt. deze les was om 10 uur klaar, en dan heb ik dus een ''gat'' in mijn rooster tot half 3.

daarna had ik een Spin, Hot topics in media, van Todd Bowes. en die vent is best wel relaxt, speelt in een band en vertelt wel heel interessant. hij begon de les met, welcome in the goddamme United States of America..
na die les heb ik een klasgenoot van Vivienne ontmoet, Jolijn, ook een nederlander! en die heeft me weer voorgesteld aan Suzanne en Elles. Met zijn alle hebben we even in Rita Hall gezeten
rond 11 uur ben ik me bed in geklauterd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 26915

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: