nice place LA,You have wildfire,earthquakes&sharks - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu nice place LA,You have wildfire,earthquakes&sharks - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

nice place LA,You have wildfire,earthquakes&sharks

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

20 September 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Waaaaaauw wat een dagen heb ik gehad zeg!! niet normaal, zal het nooit van mijn leven vergeten!!
eerst natuurlijk de dag van vertrek, ik stond om kwart over 2 (s'ochtends) op..en om kwart voor drie was Lotte ineens voor de deur om me gedag te zeggen!=) was super lief! toen kwam mijn lieve schat, die met me in de auto zat naar schiphol. eenmaal op schiphol aangekomen en ingecheckt waren kwam het zwaarste stuk van dit complete avontuur...het afscheid van mijn familie en mijn lieve schat, het was echt een van de moeilijkste dingen die ooit moest doen. na de lange reis van bijelkaar 15 uur kwamen we eindelijk na in LA! man wat een opluchting toen ik uit dat vliegveld was! meteen al kennis gemaakt met wat andere studenten uit frankrijk, belgie, taiwan en rusland. toen met het busje naar het appartement, de biltmore zon 10 minuten lopen van school. toen ik daar was aangekomen kwam 1 van mijn kamergenoten meteen aangelopen om me te helpen met mijn spullen enz, zo aardig! ik heb 2 kamergenoten een zweeds meisje haar naam is Malin en een zwitserse genaamd Lia. met Malin kan ik echt goed opschieten! Lia ken ik nog niet zo goed omdat ze meteen na mijn aankomst een paar dagen naar Las Vegas ging ( tja je moet iets te doen hebben in je weekend..) Nadat ik mijn spullen uit had gepakt ben ik meteen om 10 uur naar bed gegaan.

Leuk zon jetlag!! om 4 uur snachts was ik dus weer wakker (1 uur smiddags NL tijd) maar heel toevallig Malin kon ook nie slapen dus gingen we allebei maar ff msnen, ik uiteraard met mijn lieve schat! toen benk om 7 uur maar weer proberen te gaan slapen tot de wekken ging om 8 uur, toen om 9uur de eerste schooldag! het was een kennismaking dag waar je een rondleiding krijgt, je boeken, je rooster en lessen over hoe je moet handelen met een aardbeving..LA heeft zo'n 25 aardbevingen per jaar(!!!) maargoed ik moet zeggen dat ik een super vet rooster heb (YEA!!haha) maandag van half 3 tot half 6 dinsdag half 9 tot 1uur woensdag half 3 tot half 6 donderdag half 9 tot half 3 en vrijdag van half 12 tot half 6! echt heel goed te doen! voorderest kennisgemaakt met zoveel mensen uit zoveel landen! onze school zitten 33 verschillende nationaliteiten!! dat is zo leuk! iedereen die probeert engels te leren en ze kunnen je zoveel vertellen over hun gewoontes en manieren. echt heel gaaf! ook zijn de leraren echt heel grappig en aardig. nou echt allemaal super dus!
toen Mailin en ik terug waren in ons huisje besefte we eiggelijk hoe smerig Lia het allemaal niet heeft achtergekaten voordat ze naar Vegas ging dus toen hebben we de keuken flink door het sop gehaald, Pffff dat was nodig maar dan is het ook weer super om een schone keuken te hebben (Krijg respect voor me moeder om de keuken schoon te houden=))Toen waren Malin en ik zo moe dat we weer om 10 uur naar bed gingen, dit keer(vandaag) ''uitgeslapen'' tot 7uur, toen ff zitten skype =) gelukkig hebk draadloos internet hier! om 9 uur weer richting school voor een LA tour, was super leuk en ook veel gezien! Hollywood sign, Hollywood, Santa Monica beach, Downtown. wass echt gaaf! daar kregen we dus ook de leuke opmerking van, nice place LA you have earthquake's, wildfire and sharks its just a great city! het gekke was dat hij nog echt serieus klonk ook... toen waren om half 7 weer thuis, toen hebk met Malin wat hotdogs gemaakt...en toen achter de laptop ff me mail checken en verhaaltje type =)

dus tot zover mijn ervaringen in La!! vin het tot nu toe echt super, geweldig weer, super aardige mensen en relaxte sfeer, echt super gewoon! Toch mis ik mijn home echt!! mijn lieve jorrith, ik mis je!!! en ik hou voor altijd van je!!(L)(L)

c u later everybody!!
bye!

  • 22 September 2009 - 14:39

    Marloes:

    hey meid klinkt allemaal echt super wouw dat ik langs kon komen.;)

    veel plezier en tot hoors

  • 23 September 2009 - 18:33

    Rachel:

    haay!
    wat grappig dat je me gevonden hebt!
    ja, ik ben inderdaad met ef en zit hier in santa barbara!
    heb je het leuk daar in la? gastgezin of wat?
    ben benieuwd!
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 26936

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: