Living my life!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Living my life!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Living my life!!!

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

14 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

eigg heeft dit stukje 2 titels maar ik kon niet kiezen..
tweede was..: It's raining man!! Hallelujah..

jaja het is wonderbaarlijk maar waar het heeft vandaag geregend in LA!! de 4e dag deze zomer..=P dus we hebben nie echt te klagen maarja probeer je dat maareens te bedenken als je onderweg naar school loopt met alleen een vestje aan..dus we kwamen zeiknat aan op school..
maarja daarvoor is er nog meer gebeurt,vorige week naar SBG geweest, ff wat voor onze ''crib'' gekocht en wat gegeten, ik sprak met een vriendin van Lia, ze had erover om 6maanden LA te veranderen in 3 maanden LA en 3 maanden iets anders...dat heeft mij een beetje aan het denken gezet..( en zoals je waarschijnlijk in mijn huidige reis ziet..) ik ben meteen de volgende dag naar de administratie gegaan of te vragen of dat voor mij ook mogelijk is??? ja dus!!! toen was me keuze wel gemaakt duus dames en heren:

VANAF 21 MAART T/M 30 MEI BEN IK IN NEW YORK TE VINDEN!!!

ipv LA, het is niet dat ik het niet naar me zin heb, ik heb het echt super naar mijn zin!! alleen als ik de kans krijg om meer te zien dan neme ik die graag aan (sorry roos!)
maar toch, wel iets heel gaafs om ook naar uit te kijken!! ook omdat NY gewoon iets totaal anders is! dus das wel heel gaaf nieuws!
de rest van de week was wel rustig, ik had nog voor een test 100% gehaald!!!( das zegmaar een 10 in NL) dus daar ben ik wel heel blij mee =) voorderst ben ik afentoe naar starbucks gelopen met wat vriendinnen savonds en rustig aan gedaan..
zaterdag was het eindelijk weer Los angeles temperaturen!! heerlijke dag met 25 graden en weinig wind! met andere woorden: stranddag!!! was echt heel lekker!! en hebben genoten van wass een van de laatste echt warme dagen...want ja ook hier wordt het winter, en dat begin je wel te merken..geen extreme temperaturen maar meer erg koude wind smorgens en savonds! achja dan nog maar een extra vestje of shirtje aan, ben wel ergere temperaturen en weersomstandigheden gewent...=P
zondag eerst met de hele familie geskypt, was wel erg leuk =) I miss you!!!!
toen ben ik met malin, Lisa (mijn nieuwe kamergenoot!!! komt uit oostenrijk!!) en anna naar downtown LA geweest, is niet zo geweldig veel te zien! we zijn nog naar de tattoo convention geweest, dat was wel gaaf...wel opvallend eigg dat downtown niet zo erg interessant was, de meeste leuke dingen om te doen liggen toch aan het strand (en hollywood natuurlijk
rond 9 uur kwamen we thuis, was wel erg gezellig!!
wat pasta gemaakt(hehe tja what else?!) en toen maar lekker gerelaxt, met lisa kan ik wel goed opschieten!! ze is wel heel relaxt!!
maandag nog ff met me parents en joortje geskypt =)
toen weer naar school toe, test gemaakt en les gekregen..toen weer naar huis!!
dinsdag jaja het regent dus! dat dat beteken blijkbaar op EF dat het internet het nie doet...It's because of the rain!!! tja...wat resulteerde dat Ilab het saaiste uurtje ooit hier werd...yea i can give you a read assigment!! euhm no thank you!! maarja dat is helaas lastig te zeggen..toen melina!! wat weer gebruikelijk grappig was, toen muziek met eddy met zijn gebruikelijke beledigingen over The Dutch, tegenwoordig worden roos en ik the dutchwonderland genoemd, genaamd naar een pretpark die helemaal in in teken staat van....HOLLAND! Eddy had nog verteld dat hij daar als kleine jongen heen ging..
EL: you probably have a trauma from that...
Eddy: Yes I have!!!
Eddy had internet nodig ( was in een uurtje weer gemaakt: btw het was droog..) internet werkte
toeeen ging het weer regenen, 5 min later, geen internet dus geen youtube meer..tja It's American...
was eddy het niet bepaald mee eens =P

na muziek de o zo vriendelijke nadine..waarin ze vandaag in de les toegaf dat ze soms echt een bitch kan zijn en dat ze eigg een andere baan wil zoeken..tja this elke les weer anders bij haar..maar het voordeel ze kan heel goed de grammer uitleggen..dusja dat nemen we maar voor lief.
Morgen komt me moeder hiernaartoe dus pik ik haar op van het vliegveld!! geen school dus =) yoeppie!!
wordt vast gezellig!!
nu gaan we naar mickey finz, bestel 1 burger krijg je er 1 gratis!!

c u later!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 26959

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: