Tired...just a little bit....zzzzz - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Tired...just a little bit....zzzzz - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Tired...just a little bit....zzzzz

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

07 November 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

en hier weer een kleine update vanuit het biltmore appartement nummer 8 op avenue G Redondo beach...en het is echt een wonder! ik ben een keer alleen!!! echt dit is nog maar de tweede keer in 7 weken dat ik alleen in het appartement kan zijn...echt een moment om tot rust te komen kan je wel zeggen want deze week was druk...

het begon met bijkomen vn halloween, nou dat was niet zo moeilijk want west hollywood viel een beetje tegen...helaas helaas, maar rozely heeft gelukkig een leuke verjaardag gehad en godszijdank was de taart lekker =P well mission accomplished dus...toen was het maandag wat begon als een normale dag alleen dit keer gebeurde ff iets niet slims...ik was me sleutels vergeten, daar kwam ik achter toen ik thuis kwam en de deur ging maar niet open, malin was in de gym, lisa spoorloos, en lia weet ik al helemaal niet wat ze uitvoerd...dus daar stond ik met me handen vol boodschappen, voor een gesloten deur..toppie!! dus wat doe je dan meestal? dan ga je naar je buren, gelukkig zijn dat goeie vrienden van mij, iets wat ik thuis niet echt kan zeggen....dus ff bij nummer 9 aanbellen, waar ik gelukkig ff kon schuilen...ff gepraat en toen kwam Quirijn met vrienden binnen ( wij noemen heb Q vanwege die moeilijke naam..alleen nederlanders kunnen het uitspreken..) het was zijn laatste dag en vroeg om te komen voor zijn afscheidsfeestje, ik had me bedenkingen aangezien het maandag was, maar de aardige buren verplichte me zowat om te gaan, nou dan gaan we dus maar, ook mij kamergenootjes opgegeven dus dat beloofde een leuke avond te worden..
dat werd het ook uiteindelijk, en het werd dus ook een beetje laat...

wat dus resulteerde dat ik de volgende morgen redelijk lastig me bed uit te branden was...eerste uurtje uiteindelijk maar geskipt daarna richting school..uiteindelijk weer thuisgekomen besefte ik pas goed hoe moe ik was...dus lekker vroeg me bed ingerold, ongeveer 12 uur geslapen aangezien ik de volgende dag pas om half 3 op school hoefde te zijn...je zou denken dat dat echt genoeg is...toch voelde ik me nog steeds moe..en dat niet alleen het griepje wat in het weekend minder was, was ondertussen weer aangewakkerd..dus werd ik ook nog met pijn in me keel en hoofd wakker..joeppie! maarja om kwart over 2 braaf naar school gegaan, daar kreeg iedereen een soort rol voor een nep rechtzaak..ik werd de aanklager, nou leuk dacht ik sta wel in voor een uitdaging..kregen we het script..het verhaal is gebaseerd op de wolf en de drie biggetjes...ik ben de wolf die de big aanklaagd omdat hij me zogenaamd wou koken in een grote pot water...nou ik had toch wel iets volwassener verwacht maarja toch maar de rol gaan leren, die avond had ik gek genoeg geen zin om vroeg naar bed te gaan..dus maar ff csi new york met malin wezen kijken..totdat ik blijkbaar in de bank in slaap viel aangezien lisa me wakker maakte om naar bed te gaan..oeps..?

donderdag, ik heb toch op de een of andere manier de energie gehad om me bed uit te komen en naar school te komen, helaas wa dat het ook wel een beetje..ilab bijna in slaap gevallen, melina moest ik helaas opletten, muziek...nou dat was gelukkig een redelijke pauze, de dutch computer saved the day again!
daarna Nadine...en ik begon me onderhands goed te irriteren aan haar eigenlijk..ik zat toch echt wel te denken om van klas te wisselen, maar echt =, alsof ze het licht gezien had was ze heel relaxt die les!! ze ging naast me zitten en heeft bijna heel me bijna heel de les uitgelegd wat het TOEIC examen precies in hield, dat was eigenlijk best wel nuttig! toen naar huis gerold..waar ik het weer voormekaar kreeg om in slaap te vallen op de bank totdat me schatje smste! toen nog ff wat minutjes besteed om me script te leren en wat gegeten en om 12u lagk in me bed..

vrijdag kon ik redelijk uitslapen gelukkig, naar school gekomen en toen weer zoals elke vrijdag, lecture!! dit keer van nadine, en ja het was de grappigste lecture ooit!!echt enorm gelachen over haar preken over pushing yours chairs at I lab en every black girl in this room really dont let you hair done by this white guys here, I know a good place..I bring you!! toen had ik les vandezelfde nadine..was opzich wel grappig!
toen weer ilab..en toen de ''fake trial'' het ging wel redelijk, (natuurlijk had ik de rechtzaak verloren..wat denk je zelf? wolf tegen varken..? ra ra ra wie zou nou winnen?) maar daarna werden we nogal verrrast met de vraag of we dit misschien als lecture wilde doen volgende week!!! het werd ff stil in de klas..maar uiteindelijk werd het ja, alleen onder voorwaarde dat het script aangepast zou worden..wat grappiger en iets meer in voordeel van mij..zodat ik misschien toch nog een kans zou maken en niet de hele school zou gaan denken dat ik een moordenaar ben..ff mijn postvak gecontroleerd, en ik had ineens!! yea!! eindelijk post =P een pakketje van mijn moeder, dus ik ht ophalen bij de frontdesk, tover ik er een christmas knuffelhondje uit met een knop, press here!! op zijn poot, dus neegezet en het knopje in gedrukt...
begon het keihard een christmas song te spelen! maar het hilarische was dat zijn oren mee bewogen..echt als die groter waren kon hij vliegen!!
ik, roos en nanda en iedereen die in dezelfde ruimte stond( dat waren er toch wel een aantal want het was pauze..) kwamen echt niet meer bij..super leuk ma dankjewel!! =)

toen lekker richting huis, helemaal niks gedaan en vroeg naar bed gegaan (vroeg= 11 uur hier)

vandaag ook weer dik 12 uur geslapen, en je zou denken een normaal mens moet toch echt uitgerust zijn..nou eldrid korsten dus niet...malin lag nogal te brommen vannacht en de volgende dag snapte ik waarom, ze had bijna geen stem meer over omdat ze verkouden is..ik had express niets gepland om lekker een relaxte dag te hebben, ben ff naar het strand geweest en voorderest een film gekeken..en toen echt helemaal niks! de rest zijn allemaal ergens naartoe, daar had ik echt geen energie voor, en had ook wel de behoefte om dus even alleen te zijn..
morgen ga ik met roos & nanda naar venice beach! heb ik wel zin!!

nu maareens mijn bedje inrollen, en aan mijn lieve schat denken =) waar ik 08.11.08 (morgen!!) precies anderhalf jaar mee heb!!(L)(L)(L) i miss him so much...luv you!!!<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 26967

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: