Surf were you find it! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Surf were you find it! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Surf were you find it!

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

26 November 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zondag 21 november is het weer!
inmiddels zaten nanda en ik te bedenken wat we komende week konden doen, aanstaande donderdag is het namelijk thanksgiving! een echt amerikaanse ''vakantie'' ik noem het meer een feestdag maarja wij zijn dus donderdag en vrijdag vrij, opzich niet verkeerd natuurlijk..
maar die zondag hadden we al wat gepland, wij zijn met de OCtour van school meegegaan, OC staat voor orange county, dat is het gebied ten zuiden van Los Angeles, het zijn metname strand gebieden met onder andere hunington beach, newport beach en laguna beach..die stonden dus ook op de planning, eerst gingen we naar hunington beach! dat was best wel leuk! heel mooi strand en metname een leuk plaatsje, leuke winkeltjes en restaurantjes, ook was er een plek waar alle bekende surfers hun uitspraak in steen hadden op geschreven..zo ook surf were you van find it...daar word ook wel mee bedoeld dat je gewoon de goede dingen in het leven moet opzoeken, zoals voor een surfer die de beste golven op wilt zoeken..maargja
helaas konden we daar niet de heledag blijven, heb nog wat bij harley davidson gekocht en roos heeft een bruce springsteen kalender gekocht. hierna gingen we richting newport beach, het enige punt was, het begon al bijna donker te worden, om kwart over 5 is de zon hier al onder, we waren er om kwart voor 5.. even op de pier gelopen, zonsondergang bekeken en weer richting de van.
en toen de laatste stop, laguna beach..volgens mij kan dat best een leuk plaatsje zijn..maar niet als het inmiddels al donker is en de winkels sluiten..dus we zijn maar naar starbucks gegaan en aan het strand gaan zitten...waar het toch wel heel gezellig werd!
uiteindelijk weer de van in en richting huis! dat was rond een uur of 9, nog ff een film gekeken met mijn kamergenoten en hun aankopen van de dag bewonderd want zij waren naar South bay galleria geweest. en toen maar naar bed gegaan.

maandag weer het gebruikelijke behalve dat roos langskwam met haar nieuwe gitaar!! haha eindelijk heeft ze hem!!! en hij is echt heel gaaf!!
op school was melina erg vrolijk grammer aan ht uitleggen dat het bijna eng was om te zien..maar wel heel grappig!
na school zaten nanda en ik op facebook te brainstormen wat we allemaal kunnen doen..een aantal plannen waren te spraken maar we waren er nog niet definitief uit!

dinsdag!! eddy laatste werkdag, en het viel zwaar tegen...we hadden de opdracht om wat van onze eigen favoriete muziek te laten zien, dus iedereen had wel iets leuks voorbreid, gingen we toch de rest van de les alleen maar zijn muziek luisteren, iets waar ik me lichtelijk aan irriteerde, en ik was niet de enige...dus na de les had ik wel het gevoel van..nou leuk dat zijn laatste les ook meteen zijn irritantste is, daarna nadine, die was weer een beetje bijgekomen van haar kut week, maakte de les er niet leuker op maar de lessen met haar zijn altijd wel serieus, vol grammer.
daarna lekker naar huis gegaan, huiswerk gemaakt..en de thanksgiving planning!! donderdag malibu
vrijdag niks denk ik..
zaterdag met wat meiden naar downtown
en zondag naar camerillo outlet! misschien wel de grootste outlet van amerika! meer dan 250 winkels!! dus dat word echt te gek!! lisa was zo aardig om echt zelfgemaakte Glühwein te maken!! was echt super lekker, en ik heb het nu ook geleerd om het te maken =)

vandaag, woensdag was niet zo heel interessant..ben wel een beetje homesick, soms heb je gewoon het gevoel dat je naar huis wilt,in je eigen bed, in je eigen huis, met je familie.. vandaag was zon dag, ik mis mijn joortje heel erg..gelukkig nog maar 3 weken en dan zien we elkaar weer!!!
strax maar even lekker koken en afspreken met nanda hoe laat we morgen afspreken!

• 26 November 2009 - 04:34

Dutchwonderland:

volgens mij is het 'Surf where you find it'
    met een H er tussen ;)

• 26 November 2009 - 04:35