Just amazing... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Just amazing... - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Just amazing...

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

07 December 2009 | Verenigde Staten, San Diego

dit was nou echt een voorbeeld van een super weekend..ik kan het misschien wel het beste weekend tot nu toe in Amerika noemen..
mijn weekend in San Diego!!!
al komt dat gek genoeg niet door de stad zelf..meer door iets anders...

maar laten we bij het begin beginnen,
zaterdag stond me wekker om kwart over 7 wat toch best vroeg is voor een zaterdag, maar het is het dan ook helemaal waard! hb me spullen bijelkaar gegraaid en naar school gelopen want daar had ik met roos,nanda en anja afgesproken
ik was er als eerste, toen kwam anja en toen kwamen roos en nanda aan.
alle spullen ingeladen en yeay opweg naar San Diego! San Diego is vanaf Los Angeles iets meer dan 2 uur rijden, valt dus best wel mee, we vertrokken om 9 uur en kwamen om kwart over 11 aan. khad een simpel maar goed hotel gevonden, daar hadden we onze spullen gelegd en toen zijn we eerst naar little italy gelopen, ff geluncht en toen weer de auto gepakt en richting Balboa
Park gegaan, dat is eigenlijk best wel een leuk park, er was ook een internationale markt bezig, Holland was uiteraard niet vertegenwoordigd, ach misschien door ons bezoek wel een beetje, in ieder geval na het park te hebben gezien zijn we naar de Gaslamp District gereden, dat bleek uiteindelijk niet echt interessant te zijn, dus zijn we naar het hotel gegaan en maar langs de haven gelopen want het hotel lag langs de haven, kwamen we het cruiseschip de ''Oosterdam'' tegen, het nieuwste schip van de Holland Amerika Lijn, daar waren we wel een beetje trots op, nadat we de haven hadden afgelopen zijn we weer naar het hotel gegaan en hadden we uiteindelijk wat besteld, pizza! was allemaal best wel goed.

de volgende dag was wel een dag waar ik behoorlijk naar uitkeek, we gingen namelijk naar Seaworld!!!!
eerst 's ochtends uitgecheckt en toen richting Seaworld, we waren daar op de openingstijd vn het park, we gingen nar binnen en we waren al meteen aangetrokken door de dolfijnen basin die er bijna bij de ingang was, omg en roos en ik waren echt helemaal in de wolken, echt wat een geweldige dieren zijn het! zo slim en sociaal!! echt super!
toen zijn we naar een andere basin gelopen, met echt fantastische dieren...de Killer Whales of met andere woorden de orca's!!! echt waar die dieren zijn zo gaaf!!! als je ze ziet dan voelt dat echt bijzonder!
toen zijn we wat door het park gelopen, en daarna zijn we naar de orca show gegaan, echt super!!! wat die dieren kunnen is echt unbelieveble! toen zijn we nog wat attracties ingeweest en zeehonden gaan kijken en toen hadden anja en ik iets heel gaafs, we gingen met dolfijnen zwemmen!!!!! dat was zo enorm gaaf! we moesten een wetsuit aan en toen gingen we naar die basin, de dolfijnen heten dolfijnen Crunch, Dottie en Cortez , Cortez was nogmaar 16 maanden oud! echt heel schattig! we mochten ze aanraken, eten geven en commando's geven....echt een onvergetelijke ervaring!! toen we de basin uit waren hbbe we ff gedoucht en aangekleed en de foto's bekeken die Seaworld hadden gemaakt, toen roos en nanda weer gevonden, nog even rondegelopen en in een attractie geweest en wat leuke spulletjes gekocht!! toen zijn we naar de avond show van de orca's gegaan, was ook weer geweldig! we konden dus echt wel zeggen dat het een van de beste dagen was sinds we hier zitten! toen dus richting huis rijden, en we waren eigenlijk best wel optijd thuis, rond 9 uur, maar was wel helemaal kapot!
die nacht toch echt wel in coma gelegen..

en vandaag een verkoudheid aangezien het in san diego niet echt warm was, en al helemaal het water waar we in stonden was best wel koud..maarja boeie =P this het zeker weten helemaal waard!