Home Sweet Home - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

22 Maart 2010 | Nederland, Roosendaal

In de enthousiasme van het type ben ik nog helemaal vergeten te vertellen dat ik met Waarbenjij.nu nog een leuke prijs heb gewonnen!!!! heb een VIP pakket gewonnen dus vandaar dat mijn profiel ook lekker eens geamerikaniseerd is!! =)
komen ook nog andere leuke extraatjes bij maar das niet zo heel boeiend,

in ieder geval, toen ik de auto uitstapte wilde ik echt Floris heerlijk even knuffelen, hem 6 maanden niet zien was toch best wel lastig!! hij was zo blij dat hij niet meer wist waar hij heen moest sprinten
die avond hebben we zoals vanouds met zijn 6e gegeten, met me broertje en lieve shelby, rond 12 uur viel ik bijna om dus heb ik afscheid genomen van me lieve schat en ben direct naar me bed gegaan...
heerlijk...
mijn eigen kamer
mijn eigen bed
mijn matrass
mijn kussen
mijn dekens

het voelde echt geweldig om op mijn eigen bed te liggen, nee geen stapelbed, gewoon je eigen bed in je eigen kamer hahahaha ik heb die nacht ookwel goed in een coma gelegen
ik heb 12 uur geslapen, maar het had er ook makkelijk meer kunnen zijn
ik heb die dag heerlijk met mij lieve schat besteed, gewoon lkkr relaxt, ook ben ik nog even langs de hockey geweest en blijkbaar ben ik zelfs langs de zijlijn vervelend, ik stond nog geen 5 min en werd al uitgescholden door de tegenpartij =P
tja...moeten ze me maareens in het veld zien..
het was in ieder geval een hele mooie 7-0 overwinning voor de meiden en ik vertrok met de belofte dat ik volgend jaar gewoon weer ga beginnen.

de rest van de week heb ik metname lekker met mijn schat leuke dingen gedaan, nog een keer naar Breda geweest en voorderest kwam hij naar roosendaal
Ik had behoorlijk last van een jetlag, ik had avonden waarbij ik pas om 4uur snachts in slaap viel en om 12 uur weer opstond, tja ik had het wel een beetje verwacht
maarja dat mocht de pret absoluut niet drukken

en ondertussen was ik natuurlijk ookal bezig met mijn voorbereidingen voor mijn volgende avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 26956

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: