3 dagen - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu 3 dagen - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

3 dagen

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

14 September 2009 | Nederland, Roosendaal

het waren bijzondere laatste weken hier in NL.
Heb een super gezellig feest gehad thuis!! thnx iedereen die zijn geweest en voor de leuke cadeau's!!=D von het echt supergaaf! Het was de bedoeling dat het een leuke poolparty zou worden maar helaas waren de weergoden niet goed gestemd en was het feest meerendeels binnen of buiten onder de geimpoviseerde tent, maar hoe dan ook het was echt leuk en super gezellig!
vorige week met mijn hele familie weggeweest, was ook super leuk!

Maar wat echt heerlijk was dat met mijn lieve schat heel veel heb kunnen afspreken en dat we nog super leuke en geweldige dingen hebben kunnen doen, ik kan me niet voorstellen hoe ik deze reis uberhaupt kan doen zonder zijn steun..Lieve schat ik hou van je!!(L)(L)

nu komt het er echt op aan, donderdag gaat het gebeuren!
Dit zal dus mijn laatste bericht worden vanuit Nl!
nu met de laatste lootjes bezig, koffers inpakken en nog lekker genieten met mijn grote schat.

ciao!!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 26903

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: