just almost.....<3 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu just almost.....<3 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

just almost.....<3

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

16 December 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

en weer een halve week verstreken!
zaterdag had ik dan eindelijk weer een familie skype dagje gepland, zat er ik er helemaal klaar voor...kreeg ik een smsje dat het vanwege technische redene nie door kon gaan..vond ik wel jammer want had eigg best wel een keer ff mee willen kletsen!
smiddags ben ik met malin en anna naar Del Amo mall gegaan om gewoon even rond te kijken en te relaxen en met de planning om die avond naar de film te gaan, het was een leuke dag! en zijn naar de film invictus gegaan! echt een hele mooie en goeie film! daarna zijn we naar huis gegaan en nog ff wat muziek geluisterd en naar bed gegaan...

zondag eigg niks gepland...was met malin thuis en voorderest echt niks gedaan! we hebben super size me gekeken.....nou serieus, ik heb mezelf beloofd nooit meer naar de macdonalds te gaan...omg wat was da smerig!! was wel een eyeopener zeg maar...ook hadden malin en ik maar het idee om zo gezond mogelijk te eten die avond! dat is dan gelukkig wel weer gelukt =)
voorderest was de week niet zo heeel erg interresant..buiten een smerig verstopt toilet incidentm int ons appartement op maandag na....waar ik liever nie over in details treed...laten we er maar op houden dat school die toilet zo zat is dat er een nieuwe word geplaatst in deze maand =P nou als we zo doorgaan is het hele appartement bijna gerenoveerd!!
maar deze week kan eigg niet snel genoeg omgaan...vrijdag komt eindelijk mijn schat langs...iets waar ik al 3 maanden naar uitkijk =D echt ik kn echt echt echt niet wachten!!!!!<3<3<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 26908

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: