school starts again - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu school starts again - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

school starts again

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

27 Januari 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

die zaterdag hebben roos en ik weer de LA City tour gedaan, net zon een als we deden op dag 3 toen we hier waren.
best wel grappig om al die nieuwe studenten te zien!
de tour was iet anders als die van ons, zo hadden we best wel weinig tijd in hollywood maar redelijk veel tijd in Santa monica, na de tour reden we weer richting school, daarna zijn we met nanda richting d bioscoop gegaan, en het was druk! bijna alle films ware al uitverkocht, we hbbe nog kaartjes voor Avatar 3D kune krijgen, daarna naar Sbarro gelopen voor een pizza, tja kunt alles zeggen van fastfood maar het is soms wel handig en goedkoop..toen op tijd naar de bios gegaan, we waren de eerste, dus konden we ook de beste plaatsen uitkiezen..
de film was weer super, zelfs roos vond hem goed

daarna had nanda me thuis afgezet, waar ik best wel benieuwd was want die dag was er een nieuwe kamergenoot aangekomen, het was half 1 savonds en tja logisch lag ze dus te slapen, kben ok maar naar bed gegaan

die nacht hoorde ik nog dat Malin weer thuis kwam van haar vakantie vn Hawaii, ze plofte meteen haar bed in

de volgende morgen werd ikwakker door de nieuwe kamergenoot, om 8 ur sochtends zat ze in haar bagage te rommelen, ik ging recht op zitten om een beetje voor te stellen maar na een korte hoi liep ze maar gaauw de badkamer in, niet echt de beste introductie...
Die dag benk mt roos richting union station gegaan, roos had het nog nooit gezien dus ik vond het wel een bezoekje waard, en dat is het ook wel, metname olvera street is echt leuk! en het is er 5 graden warmer dan aan de kustgebieden, iets wat die dag ook best prettig was..al bleef het fris...iig na een beetje in die area rond gelopen zijn we weer richting huis gegaan, roos stond erop dat we dit keer de bus namen ipv de metro, dus we gingen de us maar in..dat was niet bepaald een strak plan...de bus duurde een half uur langer dan de metro, en stopte elke minuut ongeveer, toen we eindelijk aankwamen ging roos lopend naar huis, ik moest nog een taxi van 20 dollar nemen..volgende keer de metro dus!!!
toen ik eindelijk thuis was kwam ik erachter.. ik had nog vuile kleding vn 3 weken liggen dus die ging ik maar wassen, ondertussen kwam er niet ect een gesprek tussen mij en die nieuwe kamergenoot, we hadden ekaar ondertussen wel ff voorgesteld, ze heet stephanie en komt uit Peru, nog een andere taal erbij dus!
toen die was eindeloijk klaar was bn ik maar me bed in gegeaan

maandag eerste schooldag van het nieuwe jaar! en tot mijn onaangename verrassing zitten malin en ik niet meer in dezelfde klas...we hebben zelfs precies het tegenover gestelde rooster! en als dat nie genoeg was, mijn leven docent is....NADINE!! wohooo, maar toen we de klas in liepen zat er geen nadine, maar crystal, nadine zal nooit op maandag middag les kunnen geven..leuk dus we hebben haar ook nog op elke maandag en ze is saai....
verder hebk als spinclass california culture en music class, allebei gegevn door leah, dat ging voor mijn in de eerste week al meteen goed want ik haalde meteen al het Huiswerk doorelkaar..mar het grappige was, dat deed zij zelf ook! in california culture zitte heel veel nieuwe studenten, ik bn miss de enige die hier langer dan een maand zit, Leah noemde me dan ook meteen een Veteraan student...ook heb ik met 2 duitste meisjes zitten praten, ik had die al in de tour gezien, ze zijn echt heel aardig! ht grappig is dt 1 van hun in Nederland gaat studeren, in Groningen! ze begon al van of we af konden spreken, tja lijkt me heel leuk maar ik woon dus 5 min van de belgische grens..maarja het zal vast nog wel een keer gebeuren ;)

Voorderest heb ik veel bijgepraat met Malin en Anna, zij zijn op vakantie geweest in Hawaii en als ik de foto's zie en de verhalen hoor was het cht geweldig!!
oja ondertussen komt er nog steeds niet echt een gesprek tussen mij en stephanie...maar Malin en Lia hebben hetzelfde dusja..toch vroeg ik me ff af waarom je in een residentie gaat zitten als je geen zin hebt om tegen mensen te praten..maarja ieder zijn ding!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 26902

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: