Let's just get drunk!!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Let's just get drunk!!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Let's just get drunk!!!!

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

08 Februari 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vrijdag vond ik bijzonder lastig om op te staan, ik slaap de laatste tijd heel erg licht en das nie handig als je 3 kamergenoten hebt, dan komt er nog bij dat die thaiwanees echt een beetje raar is..mar dar kom ik nog later op terug. Maar wat het in ieder geval in resulteert is dat ik niet zoveel slaap als ik wil slapen, maar ach dat overleven we wel weer,

zoals elke vrijdag begin ik me dag met de Lecture, eentje die ik al gehad heb in het begin van mijn jaar, het verschil tussen man en vrouw..niet echt heel interessant maar wel vermakelijk.
Nanda kwam met een leuk idee om weereens een beetje dronken te worden, dat vond ik een goed plan, dus gingen we na lecture en mijn lunch thuis, even boodschappen doen bij onze trouwe Albertsons, en mocht nou net de Malibu in de aanbieding zijn...
gelukkig had nanda een auto dus had ik haar mijn sleutel gegeven en ging ze richting mijn huis, ik had school tot half 6.
tegen de tijd dat ik thuis was merkte ik dat roos,nanda en malin al een kleine voorsprong op me hadden met de jagermeister, dat was uiteraard onacceptabel, dus nadat ik de achter stand had bijgewerkt hadde we een pizza besteld, bij domino's uiteraard, en ja Nederlandse domino's kan er echt nog wel wat van leren..na het eten kwam ook Anna gezellig bij ons zitte, op een gegeven moment liep de thaiwanese de badkamer in, niets ergs denk je, dat dachten we ook, maar na ander halve uur en een paar drankjes verder wilde iedereen toch wel graag naar het toilet..we klopte..en klopte...maar geen reactie..aangezien de nood nogal hoog was zijn we met zijn alle naar Anna's appartement, haar kamergenoten keken ons eventjes vreemd aan..nada iedereen geweest was gingen we weer terug, een half uur later kwam de thaiwanees eruit, met de de vraag of iemand naar het toilet wilde.....nee nu niet meer,
na een paar drankjes en minuutjes verder deze we het spel truth or dare, en er zijn een paar interresante feiten op tafel gekomen hahaha, ik was de enige die de moeite nam om Dare te kiezen...aangezien het toilet incident van net kwam malin met het volgende..klop bij de buren en vraag of je van hun toilet gebruik mag maken..niet de moeilijkste dus, het was dan ook best simpel, maarja wel weer gedaan, weer een paar uurtjes verder von ik ht voormezelf wel weer prima voor de dag, was best moe en voelde me ook nog nie zo toppie, dus ben ik ook wat eerder nar bed gegaan. later ook malin en nanda&roos hebben op de bank geslapen.

de volgende dag begon weer wat onrustig, de taiwanees had een wekkeer gezet, om half 7...3 kwartier later ging ze ook daadwerkelijk haar bed uit..iedereen was dus wakker, niet echt leuk om zo wakker te worden..
Vandaag eindelijk dus de lang geplande dag naar Hollywood, Malin, Anna en ik, Roos en Nanda gingn naar huis om wat verder te slapen, ondrtussen gingen wij richting bus, het was leuk om weer in hollywood te zijn, we hebben wat rondgelopen en beetje geshopt! uieindelijk waren we nog niet klaar dus zeide we maar dat we volgende week weer gingen! uieindelijk waren we rond 10 uur thuis en gingen we maar naar bed toe, Zondag!!!! jaja the Grammy's zijn vandaag, dus ik ging met Malin en Roos richting Staples Center in Downtown LA, in de hoop misschien nog wat sterretjes te kunnen zien, we waren er rond een uur of 1, na wat rondgelopen, gestaan en gevraagd te hebben kwamen we helaas op de conclusie dat het redelijk onmoglijk was om wat te zien, rond 5 uur zijn we weer richting huis gegaan, we kunnen in ieder geval zeggen dat we binnen 30 meter van de rode loper stonden, Roos had inmiddels een beloofte gemaakt ooit eens naar de grammy's te gaan als rockstar en dat ze ons uit zou nodigen, We wachten roos haha ;)

Nig eventjes wat huiswerk gemaakt, met Malin gekletst, en daarna me bed ingerold, terug denken op eindelijk een leuk weekend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 26952

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: