The End..part I - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu The End..part I - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

The End..part I

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

22 Maart 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Er is weereens nie zoveel vn gekomen om verslagen te schrijven, maar er is dan ook nogal wat gebeurt de afgelopen tijd!

laat ik het nog maar even over het weekend van 19 februari hebben, dat was echt een heerlijk weekend met Malin in Las Vegas, was echt heel gaaf, hebben veel geshopt, gezien en gepraat

toen we weer terug waren heb ik zoveel mogelijk genoten van alles in LA, er was nog maar een paar weekjes over, en op een gegeven moment brak toch die laatste week aan in LA, ik was niet de enige, Malin en Anja vertrokken ook
in ons appartement hebben we nog op mijn laaste avond heel leuk gehad, aantal foto's gemaakt, gepraat, anja had mij een brief gegeven de ik moest openmaken als ik wegging, het was echt een super lieve brief
we hebben allemaal goed afscheid kunnen nemen
de een beter dan de ander

op school vond ik het toch ook best lastig om afscheid te nemen, toch allemaal goeie mensen die daar zitten, helemaal Scott en Nadine hebben veel indrukken op me achter gelaten, Nadine had me een hele lieve boodschap geschreven in mijn schrift, Scott knuffelde me zo hard vast dat ik er bijna blauwe plekken van kreeg hahaha. op school moest ik ook afscheid nemen van Anna, was ook nie makkelijk maar hebben elkaar belooft elkaar later dit jaar in Zweden te zien.
Melina heb ik na lang zoeken ook gevonden en hebben gedag gezegt.

donderdag 11 maart, dag van vertrek, vraag me niet hoe, maar ik heb mijn koffers dicht gekregen
ik dacht echt dat het een onmogelijke taak zou worden.
om kwart over 12 was zou mijn transfer erzijn, op een gegeven moment zaten Malin en ik naast elkaar op de bank
we wilden allebei eigenlijk helemaal geen afscheid nemen, ineens ging de deur bel iets voor 12 uur
dat was mijn transfer al..voor het eerst vond ik het erg om te vroeg opgehaald te worden, ik heb eerst afscheid genomen van maithe
toen van Malin, we hebben elkaar lang geknuffeld totdat de chauffeur te lang moest wachten, we zeiden nie zoveel, dat hoefde ook nie

toen reed ik Avenue G uit, voor de allerlaatste keer
maar zeker niet vooraltijd
mijn vlucht verliep heel soepel, in het vliegtuig had ik een heel dubbel gevoel, Ik heb er de tijd vn mijn leven gehad,had goeie en slechte momenten, maar wat dit avontuur onvergetelijk maakte was de mensen die ik ontmoette, waar je dan een speciale vriendschap mee hebt, echt onvergetelijk
en ik verliet Los Angeles met een glimlach maar ook een traan
en met een warm gevoel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 26908

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: