the beginning of the end.. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu the beginning of the end.. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

the beginning of the end..

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

28 Februari 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het is alweer eventjes geleden dat mijn laatste blog is verschenen maar beter laat dan nooit! raar om te bedenken dat mijn laatste maand is begonnen. in ieder geval:

na het goeie weekend hb ik het die week in school rustig aan gedaan, er was 1 grote verrassing, toen ik donderdag thuis kwam zag ik dat er een koffer ingepakt stond, het was van de thaiwanese, die ging blijkbaar weg die dag, malin en ik hadden geen idee, dus om 8 uur savonds liep ze de deur uit, ik hb haar nog even gedag gezegt.
er heerste wel een kleine opluchting, want 4 mensen in een kamer als deze is vrij vol en druk, maar toch die vrijdag erna kwam christy (iemand van EF) de kamer binnen met de mededeling dat er weer een nieuwe kamergenoot aankmt, haar naam is yuko leih sato (ofzoiets..) dus malin en ik schatte al dat ze uit Japan moet komen,

we haddn dat weekend een lang weekend aangezien het maandag Presidents day is, en toevallig was het ook een van de warmste weekenden van februari dus ja mensen ik heb op 14 februari, officieel winter met 27 graden op het strand gelegen, en dat voelde goed hahaha, zondag was het valentijn dus heb ik met mijn valentijn gesproken =) daarna ook weer richting het strand!! savonds kwamen een aantal vriendinnen langs, toevallig allemaal zweeds! toen kwam ik er eigenlijk achter dat je als nederlander nog best wel veel van het zweeds kan verstaan als ze nie te snel praten, we hbbn die avond dominos besteld en gewoon lekker gezellig gekletst. uiteindelijk was het nog best laat geworden, we hadden elkaar afgesproken dat we met zijn alle een keer naar stockholm moeste komen, hoop dat het ook gaat gebeuren! maar dat ik een keer naar zweden ga is wel een feit =)

maandag helemaal niks gedaan!! gewoon uitgeslapen, huiswerk gemaakt, de was gedaan, boodschappen gedaan, en die avond een film gekeken met malin, maar vandaag kwam ook onze nieuwe kamergenoot aan, ze blijft maar 3 weken dus in mijn laatste weekend zal ze vertrekken, na elkaar voor te hebben gesteld heeft ze haar spullen uit gepakt, helaas kwamen we erachter dat ook haar engels nie echt goed is en dat een gesprek eigenlijk zo goed als onmogelijk is, maar ach ze is hier om het te leren, daarna zijn we gewoon weer naar bed gegaan.

ook die week op school was rustig, alleen donderdag was leuk , het was Anja's verjaardag en ze had een aantal mensen uitgenodigd uitgenodigd naar haar hostfamilie's huis, echt een heel mooi huis!! en super aardig mensen, ook was ik helemaal verliefd op hun honden, ze hadden er 2, een golden retriever, CJ, en een Americaanse cocker spaniel, Charlie, hij was al 14 jaar en ook doof! ik moest een beetje denken aan mijn eigen floris aangezien hij hetzelfde ras is en charlie enorm van de aandacht genoot, net zoals die gekke floris vn mij kan, ik hb anja een cadeaubon van coffe bean gegeven aangezien ze zo van koffie houd, het was nie de meest originele cadeau meer maar toch, ze was er blij, iedereen vertrok rond 10 uur, maar ik bleef met denise (komt uit duitsland), annveig & carita (noorwegen) nog wat langer, annveig en carita gaven een helium concert van de spicegirls, het was echt hilarisch! rond 12 uur zijn we maar naar huis gegaan...

en morgen zal het begin worden van een super gaaf weekend...<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 26939

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: