Ik hou van holland!!!!..? - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Ik hou van holland!!!!..? - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Ik hou van holland!!!!..?

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

22 Maart 2010 | Nederland, Schiphol

De vlucht ging zoals eerder gezegt soepel, ik had een tussenlanding in Heathrow, opzich niks mis mee, behalve als je volgende vlucht 1,15 uur al vertrekt na je aankomst, om de spanning nog een tikkie hoger te zetten was mijn eerste vlucht vertraagd, ik had dus 40 min om naar mijn volgende gate te gaan voordat die sloot. even voor de duidelijkheid, Heathrow is het grootste vliegveld van Europa, op hun eigen website staat, aangeraden minimum transfer tijd, 1 uur, nou fijn daar kwam ik met mijn 40 min
ik wist niet hoe snel ik da vliegtuig uit wilde op een gegeven moment, maar wat het nog leuker maakt is dat je op heathrow gewoon weer door de paspoort/handbagage controle moet, laat het nou ook nog eens druk zijn....nou in ieder geval mijn haast niveau was redelijk compleet.
maar wonder boven wonder kwam ik 5 min voor sluiting vn de gate aangerent, ik was een van de laatste
in het vliegtuig had ik 2 mannen naast me, echt van die britse tokkies, ik heb me echt helemaal kapot gelachen
na 14 uur reizen kwam ik dan eindelijk aan op schiphol, voor het eerst in 6 maanden weer op hollandse bodem, rond 2 uur smiddags dus dat was wel een goede tijd
gelukkig waren mijn koffers snel te voorschijn zodat ik snel naar mijn lieve schat en ouders kon, was echt heel fijn om ze weer te zien, maar ook merkte ik hoe moe ik was
toen we net wegreden van schiphol reden we al in de eerste file, tja het schoot eigenlijk ook gewoon totaal niet op..de autorit duurder ongeveer even langs als mijn vlucht van Londen naar Amsterdam

maar na ongeveer 2 uur was ik eindelijk weer thuis!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 26911

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: