I'm about to make a brand new start of it-NEW YORK - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu I'm about to make a brand new start of it-NEW YORK - Reisverslag uit Tarrytown, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

I'm about to make a brand new start of it-NEW YORK

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

30 Maart 2010 | Verenigde Staten, Tarrytown

start spreading the news
I am leaving today
I want to be a part of it
New York New york

Ik hoef niemand uit te leggen van wie deze zinnen zijn denk ik hahaha

zaterdag was weer mijn laatste dag, en mijn ouders hadden echt een heerlijke maaltijd gemaakt, daar hebben we lekker met zijn 6e van genoten, de rest van de dag heb ik lekker genoten met mijn schat want ookal weet je het van te voren dat het moet, afscheid nemen is nooit makkelijk. het enige fijne aan deze keer is dat het voor niet zo heel lang is. die avond had ik al afscheid genomen van Shelby, die gelukkig ook naar New York kan komen!

Zondag was het dan zover, Jorrith was lekker vroeg bij ons thuis en heeft met ons mee ontbeten, afscheid genomen van mijn broer en daarna met zijn 4e de auto ingestapt richting schiphol.
we waren er lekker optijd en hebben nog wat gedronken, daarna was het toch tijd om afscheid te nemen, het blijft nooit makkelijk..nadat ik door de paspoort controle was heb ik nog even gezwaait en uieindelijk ben ik doorgelopen

Ik zat best wel op tijd bij de gate, en alles verliep ook op tijd, dat is altijd prettig natuurlijk,
wel hoorde ik iets over dat de vlucht overboekt was, maar daar had ik geen last van

De vlucht verliep zonder problemen, Ik kwam om 5uur lokale tijd aan, even wachten bij de douane en mijn koffer kwam gelukkig ook aan.
toen kwam de volgene uitdaging, John F. Kennedy airport is geen klein vliegveld, dus ook de aankomst hall niet en na een half uurtje rondgelopen hebben kon ik dus geen EF persoon vinden, dus gingen we mar even bellen, na 3x doorverbonden te zijn kreeg ik eindelijk iemand van EFNY aan de lijn, de chauffeur was blijkbaar naar mij aan het zoeken, na 3 kwartier hadden we elkaar dan eindelijk gevonden! maar de chauffeur zei dat er nog iemand moest zijn, ze zat op dezelfde vlucht als ik, maar na 2 uur gewacht te hebben heeft de chauffeur besloten om mij richting de campus te rijden.
het was vrij druk op de weg dus het duurde wat langer dan normaal, na ander half uur was ik op de campus, die in Tarrytown ligt. de campus is echt huge!! Ik werd in met meest rechtse gebouw geplaats, Lugari noemen ze die.
Toen ik binnenkwam zat de RA in zijn kantoortje, het was een vrij stevige surfdude, jaja een surfdude in NY, het kan.
hij bracht mij naar mijn kamer op de derde verdieping.
Een van mijn kamergenoten waren eral,
Rocio, uit mexico.
mijn andere kamergenoot heet Noemi en zij komt uit Frankrijk
Ik zag al vrij snel dat ik op het bovenste stapelbed moest liggen maar wat ik me toch wel afvroeg is hoe ik daar op moest komen, de RA zijn antwoord was daarop: Just climb up your desk and then jump on your bed..Ik vroeg of hij een grapje maakte, dat was het dus niet..hmm oke, nadat de RA weg was heb ik mijn spullen uitgepakt en een beetje met Rocio gepraat. en nee vraag me niet hoe je haar naam uitspreekt, ik heb nog steeds geen idee.
Het werd me al snel duidelijk dat busparties ook hier bekend zijn maar dat die sinds kort verboden zijn door de school. heb ik geen problemen mee..Ik vroeg aan haar of ze internet hadden in de kamer, ja maar alleen bij het raam, okeee hahahaha dus daar stonden ineens 3 laptops bij het raam
na een half uur ging de mexicaanse weg dus kon ik even op mijn gemakje alles opruimen. en daarna ben ik toch maar naar bed gegaan.

Oja, hoe ik in dat bed gekomen ben??
Laten we zeggen dat er heel wat geklim aan te pas komt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 26918

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: