vrij normale week.. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu vrij normale week.. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

vrij normale week..

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

15 Februari 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

uieindelijk was de schoolweek weer begonnen, ik had er niet echt zin in, zoals de meeste eigenlijk. Nadine gaf weer heerlijk veel huiswerk op en het weer was nogal afwisselend , tja hetis dan wel geen snowmageddon zoals op de eastcoast maar er zijn afentoe echt wel een paar pittige buiien, ach kan nie alles hebben
Door mijn huiswerk werd ik nogal gehindert om wat te plannen deze week en ook het weer zorgde niet echt voor creativiteit dus hebben bij mij thuis af en toe maar een filmpje aangezet en lekker rustig gedaan,

mijn peruaanse kamergenoot is ondertussen ook weer vertrokken, wel jammer, we begonnen eigenlijk net in gesprek te komen met elkaar maargoed we waren dus eindelijk weer even met zijn 3e teminste dat hoopte we, donderdag kwam Cristy van de RA alweer binnen met de melding dat zondag weer de nieuwe kamergenoot aankomt, joeppie!

vrijdag avond kwam ik thuis van school en trof ik 3 meiden aan met wat rode wangen...en een lege fles wijn...tja je moet iets doen om het weekend mee te beginnen..