vrij normale week.. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu vrij normale week.. - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

vrij normale week..

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

15 Februari 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

uieindelijk was de schoolweek weer begonnen, ik had er niet echt zin in, zoals de meeste eigenlijk. Nadine gaf weer heerlijk veel huiswerk op en het weer was nogal afwisselend , tja hetis dan wel geen snowmageddon zoals op de eastcoast maar er zijn afentoe echt wel een paar pittige buiien, ach kan nie alles hebben
Door mijn huiswerk werd ik nogal gehindert om wat te plannen deze week en ook het weer zorgde niet echt voor creativiteit dus hebben bij mij thuis af en toe maar een filmpje aangezet en lekker rustig gedaan,

mijn peruaanse kamergenoot is ondertussen ook weer vertrokken, wel jammer, we begonnen eigenlijk net in gesprek te komen met elkaar maargoed we waren dus eindelijk weer even met zijn 3e teminste dat hoopte we, donderdag kwam Cristy van de RA alweer binnen met de melding dat zondag weer de nieuwe kamergenoot aankomt, joeppie!

vrijdag avond kwam ik thuis van school en trof ik 3 meiden aan met wat rode wangen...en een lege fles wijn...tja je moet iets doen om het weekend mee te beginnen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 26954

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: