Welcome to Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu Welcome to Hollywood - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Eldrid Korsten - WaarBenJij.nu

Welcome to Hollywood

Door: Eldrid

Blijf op de hoogte en volg Eldrid

16 Februari 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

het was Zaterdag 6 Februari, en we hadden een dag Hollywood gepland, ik malin, anna en nog 2 van haar kamergenoten, we zouden roos ontmoeten op het metrostation,
dus na de 232 die weereens nie optijd ging kwamen we aan op mariposa, roos was tegelijker tijd daar alleen dan met de metro

de reis ging vrij vlot, totdat we bij de blueline aankwamen richting downtown, vanwege werkzaamheden gaat tie elk half uur, met als resultaat dat hij goed vol zat, maar uiteindelijk 3 kwartier later dan gepland waren we toch in hollywood, we plitste op, anna met haar kamergenoten en malin, roos en ik. Malin en ik waren nogal opzoek naar gave vintagewinkels, die moeste ergens op hollywood boulevard zitten, daar zate ze uiteindelijk ook, helemaal op het einde maar het was dan ook wel gaaf, ik heb nog een kleine amerikaanse vlag gekocht die ik thuis aan mijn muur kan hangen en roos een hele mooie oude voor in hun vlaggemast thuis, onderweg terug naar de metro ging ik nognaar de militaire store, nog wat leuks voor joor en hun vader gekocht, hun pa was net terug van weggeweest en gelukkig gezond en wel! en roos vond nog een hele gave boekwinkel

na onze geslaagde inkopen zijn we weer richting huis gegaan, dat ging gelukkig ietjes soepeler, roos werd opgepikt door nanda om eerst langs haar huis te gaan voor wat spullen en dan richting ons appartement te komen, toevallig kwamen we tegelijker tijd aan, daar ben ik optijd naar bed gegaan aangezien ik best wel moe was en de volgende dag om 9 uur op school moeste zijn!

zondag dus vroeg op maar weer...niet zonder slag of stoot...om HALF 6 ging er een wekker...als dat al nie irritant genoeg was stond de thaiwanees al om 6 uur op...en ze ws niet bepaald rustig..iedereen in huis ergerde zich er een beetje aan, uieindelijk zijn we om 8uur ons bed uitgekomen, en tien voor 9 richting school, roos, nanda en ik hadden ons opgegeven voor universal studio's of hollywood! daar keek ik best wel naar uit aangezien ik daar wel gave dingen van gehoord had, en mensen hadden niks te weinig gezegd, we hebben vanalles gezien! de studios, achtbanen in thema's van bekende films en shows waarin ze technieken van de film industrie gebruiken, echthele gave atracties zaten er tussen! de mummy en de simpsons actractie ware het gaafst!
echt metname the simpsons was gewoon een achtbaan van de nieuwste techniek, je zit in een karretje van een normale achtbaan maar je gaat niet zomaar van de rails af, je komt in een soort bioscoop ruimte te zitten en je ziet een gigantisch 3D scherm, het karretje komt geen meter vooruit maar het voelt wel zo, echt heeel gaaf
rond half 7 verzamelde we weer bij de bus, en reden we weer richting huis, nanda en roos met de auto naar hawthorne en ik naar me appartement.

toen ik thuis kwam was mijn nieuwe kamergenoot net aangekomen, ze heet Maithe, 19 jaar en komt uit Belgie, ze kan dus ook een klein beetje nederlands spreken maar niet zo heel goed dus houden we het meestal op engels, maar toch ging ik weer redelijk snel me bed, was nogal moe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eldrid

Actief sinds 02 Juni 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 26957

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 30 Juni 2015

Backpacken in New Zealand

29 Juni 2012 - 02 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Tanzania

17 September 2009 - 29 Mei 2010

Los Angeles & New York

Landen bezocht: